Filmy

Recenze // Puberťačka

27. prosince 2012 v 19:54 | Anýý

Romantický / Komedie
USA, 2008, 98 min

Popis: Šestnáctiletá Poppy Moore (Emma Roberts - Nancy Drew: Záhada v Hollywoodu) je rozmazlená a nevychovaná puberťačka z LA, která si užívá života v neskutečném přepychu. Po jedné velkolepé party s hrozivým koncem ji však její otec posílá do anglické internátní školy, aby se tu odnaučila špatným návykům. Poppy nemá jiné přání, než odsud uniknout, ale při své snaze o vyloučení ze školy tahle americká princezna naráží na silné soupeře: britské dívky a učitele, kteří nemají pro její rozmazlené způsoby žádné pochopení. Poppy si konečně uvědomuje, že takhle se ze školy nedostane a s pomocí svých nových přátel a spolubydlících vymyslí dokonalý plán útěku. Na obzoru se však objevují i důvody, proč zůstat…

Můj názor: ááá, můj druhej oblíbenej film:3!! první LOL:D♥ úplně úžasnej film a popravdě se mi víc líbila, když byla blond:D:)) i když byla v tu dobu namyšlená)).. kámoška mi tenhle film včera doporučila a já ho už dlouho měla staženej:) tak jsem ho dneska zkoukla:P (zkoukla jsem mimchodem dneska 4 filmy:D) , úplně takový typy filmů miluju♥ a ten kluk:33 ve všech filmech jsou tak krásní kluci♥:OO Vlastně je to film o tom, že i člověk je někde uvnitř hodný a normální:P:D:) ..ona se z rozmazlené dívky stane citlivá , slušná a kamarádská:)) určitě doporučuju!!:P

Recenze // Street dance 2

27. prosince 2012 v 12:00 | Anýý

Drama / Hudební / Romantický
Velká Británie, 2012, 85 min

Popis: Tanečník Ash (Falk Hentschel) je samotář, který cestuje a soutěží ve streetdance. Snaží se být tím nejlepším z nejlepších a jeho snem je vyhrát Světový šampionát a porazit svého největšího rivala Vince z taneční skupiny Neporazitelní. Šance se blíží - tito trojnásobní šampióni budou brzy vystupovat v Paříži. Ash hned vyráží hledat nejlepší tanečníky po celé Evropě, aby mohl sestavit novou taneční skupinu. Se vším mu pomáhá jeho nový kámoš Eddie (George Sampson). První jejich zastávkou je dánský Copenhagen, kde získají Eddieho starého kamaráda Stepha, dalším je Tino, kterého na pláži na Ibize obklopuje houf krásek. Následuje Skorpion ze Švýcarska, Bam Bam z Amsterodamu, Kill a jeho bratranec Junior z Berlína. V Londýně narazí na skupinu The Surge. Potom se vypraví do Prahy vyzvednout Terrabita, dalším tanečníkem je Ali z Lyonu a pak už jen Yo Yo a Legend z Říma. Jakmile je celé osazenstvo v Paříži, najdou si podnájem a navzdory několika maličkostem jsou všichni odhodlaní utkat se s Neporazitelnými. Eddie a Ash se ještě zastavují v samém srdci Paříže a to přímo v podzemním klubu Salsa. Zde Ash poprvé vidí krásnou Evu (Sofia Boutella) tančící vášnivou salsu na pódiu tvořeném boxerským ringem a rozhodne se ji do své taneční skupiny zapojit. Evě se ten nápad nejdřív moc nezdá, ale nakonec souhlasí. Spojení streetdance a vášnivé salsy nakonec probudí vzájemnou vášeň i v srdcích Evy a Ashe, ale co dál? Má vůbec narychlo spojená skupinka tanečníků z celé Evropy proti Neporazitelným šanci?

Můj názor: Promiňte, že vám sem dám rovnou dvojku, ale jedničku jsem viděla někdy v březnu a nevím, co bych sem napsala:) Ale mám to na DVD i ve 3D :P:)
Dvojka se mi hodně zalíbila)!! rozhodně doporučuju:) ..zase tam jezdí po celé Evropě a je tam asi minutová část i v Praze!:D Eva úplně dobře tancuje:) ..a jak dají nakonec dohromady salsa-street dance, tak to se mi taky hodně líbí:)) akorát je celkem divný, že je podobný děj jako u jedničky.. ale vůbec nevadí:) přijde mi jen, že Eva má pořád mastné vlasy:D:D a nejlepší jak šli s Eviným strejdou na večeři a Josh tam sežral úplně moc chili-papriček:DDDDD ..s jedničkou to vůbec nenavazuje, takže kdo neviděl jedničku, tak si rovnou můžete pustit tohle.. ale nevím, který díl je lepší:) je to tak na stejno:P:)

c.č. obrázky

Recenze // Tajemství loňského léta

18. prosince 2012 v 15:25 | Anýý

Horor / Mysteriózní / Thriller
USA, 1997, 97 min

Popis: Je čtvrtého července a v malém přímořském městečku v Severní Karolíně se studenti loučí s bezstarostným mládím. Krásná Helen dnes večer získala titul královny krásy maturitního ročníku a to je důvod k pořádné oslavě s nejbližšími přáteli na opuštěné mořské pláži. Když se pak Helen, Julie, Barry a Ray vracejí vypůjčeným BMW do městečka, srazí na opuštěné přímořské silnici záhadného chodce v gumovém rybářském plášti. Díky krvavým zraněním nevidí do jeho tváře a zdá se, že neopatrný nešťastník je mrtev. Co sním? Po krátké hádce se přátelé rozhodnou hodit jeho tělo do oceánu. Až na molu ale zjistí, že tajemný muž stále ještě žije. Přesto se ho definitivně zbaví a přísahají, že si své strašlivé tajemství odnesou do hrobu. Po roce. Bývalí přátelé by se nejspíš už nikdy nesešli, kdyby Julie nedostala dopis s hrůzyplným vzkazem "Vím co jsi udělala minulé léto". Přes vzájemné obviňování se vyděšení mladí lidé pouštějí do pátrání po totožnosti své oběti. Domnívají se, že jen tak mohou zjistit, kdo je záhadný mstitel. Je opět řtvrtého července a tajemná postava v gumovém rybářském plášti svírá v ruce velký ocelový hák. Hříchy minulého léta se neodpouštějí. Kdo bude první na řadě?

Můj názor: tento horor jsem viděla jednou v noci, v tu noc mi to ani tak strašidelné nepřišlo (asi jsem byla ospalá:D) , ale když jsem se na to podívala normálně ve dne, tak už mi to přišlo strašidelnější.. ale ne zase moc, podle mě je to slabý horor. SAW mi taky přijde slabý O.o (ale viděla jsem jen jedničku, tak ta jednička) ..ale dobrý bylo třeba jak Helenina sestra šla zamčít zadní dveře a on jí tam tím hákem zabil, to byla podle mě nejlepší scéna :D taky bych se chtěla ještě podívat na dvoijku a trojku)) a tyk se mi na tom líbí to, že už vlstně vím o čem to je, protože jsem viděla Scary Movie 1 (Scary Movie 1 je parodie na tenhle horor) :D:) a třeba mě udivuje, že hned si dopředu myslím, že se něco stane a ono se to fakt stane.. ale stejně tento horor doporučuji stáhnout a zkouknout !!:)

c.č. obrázky

Recenze // On je fakt boží

16. prosince 2012 v 12:00 | Anýý

Komedie/ Drama
USA/Velká Británie , 2008 , 96min

Popis: Před dovršením patnáctých narozenin upoutá dospívající Georgii nový kluk ve škole, "nádherný sexuální bůh" Robbie, člen kapely Stiffa Dylanse. Naneštěstí si už Robbie smluvil rande s Georginou úhlavní rivalkou: blonďatou a perfektní Lindsay. Se svými skvělými, avšak bezradnými rodiči, nádherně oblečenou kočkou Argus a s holčičí četou Ace Gang si Georgia vymyslí plán jak sbalit fantastického kluka a mít nejlepší narozeniny všech dob! Natočeno podle knižních bestsellerů od Louise Renninsonové. On je fakt boží! je nádherný zábavný hit pro dospívající, režírovaný Gurinder Chadhaovou (Blafuj jako Beckham, Moje velká indická svatba).

můj názor: tento film se mi líbil, ale moc se mi nelíbil začátek O.o ..ten kluk, co přišel na její školu byl úplně úžasný:33 a ta jeho namyšlená holka.. omg')) nejlepší bylo, jak měla až moc opálený nohy:D )) mmm, že v těch cizích filmech jsou vždycky tak úžasní kluci♥ jen v česku nic:(:D ..no jo, jdem k filmu:D Georgie měla úplně úžasnou kočkuuu:33♥ dobrý film, který určitě doporučuju:)!!

on je tak dokonalej:3

Recenzee // Rebelka

14. prosince 2012 v 12:00 | Anýý

Animovaný/ Fantasy/ Dobrodružný
USA, 2012, 100min

Popis: Už od starých časů se po mnoho generací šíří příběhy o epických bitvách a mystických legendách v drsné a tajemné Skotské vysočině. Ve filmu se k legendě přidá nová pověst, když odvážná Merida stane tváří v tvář tradici, osudu a nejkrutější bestii. Merida je zkušená lučištnice a impulzivní dcera krále Ferguse a královny Elinor. Je odhodlána jít si v životě svou vlastní cestou. Vzepře se starému zvyku zasvěcení pánům země. Silnému lordu MacGuffinovi, mrzutému Macintoshovi a svárlivému Dingwallovi. Meridiny činy nechtěně rozpoutají v království chaos a běsnění. Když se obrátí o pomoc k podivínské staré čarodějnici, dostane prokleté přání. Merida, která následuje nebezpečné síly, objeví význam skutečné odvahy, aby zlomila příšernou kletbu, než bude příliš pozdě.

Můj názor: Na konci, jak se ta její mamka skoro nepřeměnila zpět jsem brečela.. protože Merida brečela taky.. ))) jůů, konečně pohádka, kde je dcera drzá na své rodiče:D:33!! něco pro mě:D jakože je to dobrý film:) úžasní byli ti její dva bráškové jak se přeměnili na medvíďata ♥ :D no prostě skvělý film, doporučuju!

Recenze // Madagaskar 3

13. prosince 2012 v 18:09 | Anýý

Animovaný/ Dobrodružný/ Komedie
USA, 2012, 92min

Popis: Rafinovaným tučňákům se s pomocí hrubé šimpanzí síly podařilo opravit letadlo, ve kterém naši hrdinové havarovali během přeletu z Madagaskaru do Afriky, a vyrazili si užívat do kasina v Monte Carlu. Lva Alexe, hrošici Glorii, zebru Martyho a žirafáka Melmana ale na palubu nevzali, což čtveřici donutí doplavat za nimi po svých Středozemním mořem. Tučňáky nutně potřebují, protože bez tučňáků nemají šanci vrátit se domů. Zejvení divokých, i když přátelských šelem v epicentru evropské zábavy pochopitelně vyvolá rozruch, který dostane za úkol zkrotit kapitánka Chantal DuBois. Je to elitní agentka organizace na odchyt zvěře, pro kterou je její práce posláním. Představa, že svůj životopis vyšperkuje ulovením žirafy, lva, zebry a hrošice ji dovádí až k nadlidskému úsilí a k rozhodnutí dostat se jim na kobylku za každou cenu. V Africe se schovali celkem snadno, na civilizovaném světadíle jim poskytne jediné maskování kočovný cirkus, který se po evropské šňůře chystá i do New Yorku. Jenže staňte se cirkusáky, když nic zvláštního neumíte… Tenhle zpáteční lístek vyjde Martyho, Melamana, Glorii a Alexe hodně draze.

Můj názor: úplně super:3!! myslím, že hodně z vás už tento díl vidělo O.o já na něho chtěla jít do kina, ale potom už jsem to nějak prošvihla a v kině už to nebylo) teď jsem to dokoukala, vždycky u každého filmu mi přijde, že je nejlepší první díl, ale tohle je pravý opak:O ..tento díl mě bavil asi nejvíc)) a přišlo mi strašně roztomilý třeba jak se král Jelimán zamiloval do té medvědice:D!!:) stoprocentně dopuručuju

________________________________________________________________________

POZASTAVENÍ UŽ KONČÍ, ALE ČLÁNKY BUDU PŘIDÁVAT NEPRAVIDELNĚ.
Jojo, pozastavení končí, ale nevím jak budu přidávat články O.o ..asi jich budu přidávat málo..) a hlavně dneska mám připravené recenze, tak aby tu nebyly za dnešek 3, tak je přednastavím;)

Recenze // Eurotrip

7. prosince 2012 v 22:35 | Anýý

Komedie/ Dobrodružný
USA/Česko, 2004, 87min

Popis: Scott právě odpromoval, ale ten samý den se s ním rozešla jeho přítelkyně Fiona. Na promoční párty se Scott opil a poslal ne zrovna lichotivý e-mail svému německému kamarádovi, se kterým si píše nějakou dobu. Pak zjistí, že Mike je vlastně Mika, která vypadá jako pořádná sexbomba, která chtěla za Scottem přijet. Po nelichotivém e-mailu se však Mika naštvala a nemá zájem Scotta ještě někdy vidět. Scott se rozhodne zachránit tento vztah za každou cenu. A tak se vydává napříč Evropou společně se svým kamarádem Cooperem a dvojčaty Jamiem a Jenny. Začíná strastiplná cesta do Berlína, která vede přes fotbalový Londýn, romantickou Paříž, město volné zábavy Amsterodam, papežský Vatikán ale taky přes Bratislavu, která vypadá jako sousední město Černobylu až do Berlína. Bude však mít Mika zájem Scotta ještě někdy vidět?

Můj Názor: Super film!:) ..nejdřív jsem se na něj nechtěla dívat, přišel mi nudný, ale jakože fakt super!;) Spojení herců z Ameriky, Anglie a Česka (možná i Slovenska, neznám slovenské herce) je dobré)) i když češté herci jsou tam jenom chvíli:) ..nebo třeba když přijely do Bratislavy:DDD takovej bordel tam, jinak všude úplně luxus:D nebo ten francouz ve vlaku ← nejlepší scéna!:D:D jen jsem občas nechápala, kdy se jim něco zdá a co je skutečnost O.o ale to se pochopit dá, to jenom já nechápu víc věcí:DDD je tam hodně chvilek, kde se určitě nebudete nudit a někdy se budete i smát!:D určitě tento film doporučuju shlédnout!:))

tady je ten francouz:'DDDDDDD

Recenze // Last song

11. října 2012 v 12:42 | Anýý

Drama/Romantický
USA, 2010, 103min

Popis: Život sedmnáctileté Veroniky 'Ronnie' Millerové je najednou vzhůru nohama, když se její rodiče rozvedou a její otec se odstěhuje z New Yorku do města Tybee Island ve státě Georgia. O tři roky později si se svými rodiči stále nerozumí a zlobí se na ně, zvláštně na svého otce, dokud se její matka nerozhodne, že by bylo v nejlepším zájmu všech zúčastněných, aby strávila léto v Tybee Island se svým otcem. Její otec je bývalý koncertní pianista a učitel a žije tichý život v pobřežním městě. Je plně ponořen do tvorby uměleckého díla, které se stane hlavní ozdobou místního kostela. Nezapomenutelný příběh o lásce v jejích nesčetných podobách - první láska, láska mezi rodiči a dětmi - který ukazuje, jak jen to román Nicholase Sparkse umí, mnoho způsobů, jak hluboce procítěné vztahy mohou naše srdce zlomit a zase je uzdravit.

Můj názor: Včera (vlastně i dneska, protože jsem se na něho dívala do jedné ráno :D) jsem se na tento film dívala a od teď patří k mým oblíbeným !:) je to úžasný film, všem doporučuju.
já jsem si i na konci pobrečela, jak jí umřel táta... prostě a jednoduše→neskutečně nádherný film:')) taky bych chtěla poznat takovýho kluka, jakýho měla ve filmu Ronnie.. ♥ krásnej, hodnej, milej..

c.č. → obrázky

Recenze // Třináctka

2. května 2012 v 6:00 | Anny
PŘEDNASTAVENO .

Drama
USA, 2003, 100min

Popis: Sugestivní příběh dvou dospívajících dívek. Puberťačka Tracy sní o tom jak být COOL. A má pro tuto svou představu i svůj ideál. Je jím ostřílená spolužačka Evie, dívka bez rodinného zázemí. Ta uvede Tracy do "velkého cool světa", do světa nebezpečných nástrah a rychlých požitků, ve kterém hrají hlavní roli drogy a povrchní erotické zkušenosti. V citovém zmatku, plném neshod s rozvedenou matkou a konzumním otcem, který utíká od problémů, podlehá Tracy rafinovaným slibům zkušenější parťačky a pouští se na cestu nikam...

Můj názor: Tento film jsem viděla a přijde mi celkem dobrý, je to fakt život puberťačky, i když většina 13letých holek si myslím, že takovýhle život nemá. Určitě nespí s každým klukem. )) ..Zaujalo mě, jak na konci Evie zradí Tracy a přestanou se bavit... Ale jo, tento film doporučuju shlédnout.

(nejde mi uloz.to)

Recenze // Bastardi

27. března 2012 v 11:32 | Anny

Drama
Česko, 2010, 80min

Popis: Příběh z prostředí praktického školství bez povrchností, klišé a přetvářek. Film je založen na reálném základě a ukazuje, jak to dopadne, když selže systém. Děj se odehrává v drsném prostředí základní školy. Skupina zdejších žáků - mladých násilníků je obviněna ze znásilnění a vraždy mladé praktikantky. Přesto nebyli zatím odsouzeni a stále navštěvují školu. Do ní nastupuje mladý učitel, jenž si svým neortodoxním přístupem získává sympatie ostatních kantorů i žáků. Za jakým účelem však do školy opravdu přišel, zjistíme až v závěru celého příběhu.

Můj názor: Wooooow! Jediné,co na to můžu říct ... Smutné i srandovní .. Jsou tam bezva hlášky cikánů , ale většina učitelů zemře .. Teď vám popíšu film , jak ho vidím já .
Tři cikáni znásilnili a zabili sestru učitele Tomáše , ale on to tak být nenechá . Nastoupí do jiné školy , kam chodí tři romové , co znásilnili jeho dceru . Celá sedmá třída byla dost vulgární , neučili se , necvičili , ale učitel Tomáš je "uklidnil" , normálně se učili , tělocvik je bavil , byli sice pořád vulgární , ale to už nezmění nikdo . (:D) Postupně Tomáš "zavraždí" všechny tři romy , co mu zavraždili sestru , a všichni si myslí , že šlo o nešťastnou náhodu a nebo sebevraždu . Případ byl ukončen a detektiv přišel za Tomášem , aby mu to řekl . Bylo zjištěno , že to byla buď nešťastná náhoda nebo sebevražda (jak jsem psala) . Pan detektiv si , ale myslí něco jiného , ale ten už s tím nic nenadělá , protože nemá důkazy .
Podlě mě je film teda smutný i srandovní .. Postupně totiž zemře ředitel , zástupkyně a další učitelé odejdou .. Skvělé hlášky , prostě good film .. Doporučuju shlédnout !